Mat, bowling och krogrunda

Ikväll blir det att fara och äta, troligtvis tacobuffé på Balder, och sedan efter det blir det att fara och bowla. Var hur länge sedan som helst som jag var och bowlade senast och jag tror inte att bowling på wii räknas så vi får se hur detta kommer att gå. Tror inte att jag kommer gå därifrån som vinnare i alla fall ;P
Efter bowlingen så blir det att fara ut på krogen, vilka krogar det blir vet jag inte ännu utan det får vi se då. Nu återstår det bara att hitta en klädsel som passar för både bowling och utekväll :/
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
birgitta

Usch!! DU har verkligen OTUR!!

Svar: Ja men brukar ju inte ha så tur ;/
Emelie

2013-10-28 09:32:31

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0