Lite nytt hit hem

Följde med mamma på ICA och passade på att köpa lite gott till kvällen, avokado och gräddfil som jag tänkt blanda med citronpeppar och eventuellt lite skinka, hur gott som helst. Sedan så hade jag även turen att fynda lite också, hittade en massa billiga ljuslyktor och dylikt och hade jag haft med mig mer pengar så hade jag nog kommit hem med mer grejer. Men det fick räcka med två ljuslyktor för 10kr/styck (mamma var snäll och betalade den ena eftersom jag bara tog med mig pengar så att det skulle räcka till gräddfil och avokado).
Så nu ska jag bara hitta någonstans att placera dem men tror jag vet vart de kommer att passa perfekt. Hade tänkt fixa och dona lite här hemma imorgon efter att jag varit hos mamma och hämtat en ny tavelram till min tavla. Får väl lägga ut en bild på det jag gjort + några på sovrummet, som jag lovat tidigare, som är så gott som klart nu (fattas bara en tv dit in och sedan är allt perfekt). Men tills dess så får ni nöja er med en bild på mina ljuslyktor.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0