En månad sjuk

Får väl varna att det kan vara information som är äcklig i det här blogginlägget. I alla fall om man är lika känslig som Robert.
 
Nu har jag varit sjuk i en månad, däremot så får jag väl vara glad att det har gått upp och ner under hela tiden och att jag inte varit jättesjuk varje dag under en hel månad. Vissa dagar har jag varit jättefrisk och andra har jag känt mig helt slut.
Nu är jag så hes att det låter som att jag har kommit i målbrottet och det är inte skönt att prata, men ändå så kan jag inte sluta ;P Dessutom så hostar jag upp gröna, hårda klumpar. Typ snor. (och där kom det äckliga som jag varnade för.) 
Är så less på att vara sjuk nu. Jag vill promenera långpromenader med hundarna utan att känna att all ork bara försvinner efter några få meter. 
 
Får se om jag kanske tar kontakt med vårdcentralen imorgon. Mamma ville att jag skulle göra det eftersom jag varit sjuk så länge nu och hon tror att jag kanske har någon halsinfektion. Lungorna verkar det inte vara något problem med och inte heller när jag var jätteförkyld. Men hade hosta men tror det var för att det antingen var slem i halsen eller för att det kliade i halsen, så halsen har spökat under hela förkylningen. 
Men jag hatar när de ska kolla ner i halsen, får sånna äckliga kväljningar när de ska vara där och hålla på. Får se hur det urartar sig under dagen och är det likadant när jag går och lägger mig ikväll så får jag ringa till vårdcentralen imorgon och höra vad de tycker att jag ska göra.
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0