Haparanda here I come...again!

Ja imorgon blir det ännu en sväng till Haparanda. Inget jag hade trott att jag skulle göra om men nu blir det så :) Hoppas att det är mycket folk på bussen imorgon så att jag kan dela ut så många enkäter som möjligt. Och den här gången ska jag inte göra misstaget med att sätta mig innerst eftersom det var så jobbigt sist att tränga sig förbi, men samtidigt så gillar jag att ha en fönsterplats.
 
Sedan så kommer jag sakna Robert oerhört mycket trots att vi ses igen på lördag eftermiddag. Att man kan vara så kär i någon att bara minuter ifrån varandra kan kännas som en hel evighet.
Men jag får väl göra saker som gör att tiden går fortare så att jag snabbt är hemma igen. Eftersom jag inte har någon dator med mig den här gången så hade jag tänkt lyssna på en CD bok och sedan hoppas jag att de visar bra filmer på vägen som man kan kolla på. 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0