Gick ganska bra

Igår så gjorde jag min första dag med att dela ut enkäter. Gick ganska bra. Hade inga problem med utdelningen och insamlingen utan problemet var att jag blev åksjuk. Hade 4 turer på morgonen och 2 på eftermiddagen. På kvällen när jag gick och lade mig i sängen så kändes det som att hela sängen gungade och det var ändå 3 timmar efter att jag klivit av tåget.
Så nu på morgonen har jag pratat med de på vårdcentralen om att få bättre åksjuketabletter på recept. Egentligen så skulle läkaren kontakta mig den 22a men kan inte vänta tills dess då jag ska till Sundsvall imorgon. Så det blir eventuellt att få ett akutrecept istället och betala 200kr extra, men det är det värt om det kommer att få mig att slippa den hemska åksjukan!
Nu är det bara att hålla tummarna och vänta på att telefonen ska ringa.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0