Då har jag jobbat klart!

Då har jag jobbat klart mina dagar och kan njuta av ledigheten nu i påsk. Vad som kommer att hända framöver vet jag inte men jag känner på mig att det kommer att gå bra :) Något hittar jag säkert att göra.
I fredags så for jag som sagt till Haparanda igen, resan gick bra trots att jag hade lite ont i nacken när jag kom fram. Sedan blev jag även förvånad när jag kom in till mitt rum och såg att det fanns två sängar där. Gick ut för att kolla så att jag kommit rätt. Sedan var det bara att försöka bestämma sig för vilken säng man skulle sova i. Tänkte köra ole dole doff men det fick bli den där man såg Tvn bäst.
Sedan dagen efter så fick jag fara hem med en tidigare buss och behövde sedan bara vänta i ca 20 minuter på bussen hem och fick dessutom sitta inne på busstationen och vänta och slapp sitta på vasaplan och frysa. Och inte nog med det utan kom hem till en nystädad lägenhet och fick maten serverad, det är inte illa!
 
I måndags var det sista dagen och då blev det en resa till Hemavan fram och tillbaka. Riktigt lång resa det där på 12 timmar! Men fint var det där och jag hoppas att jag får fara dit någon fler gång och faktiskt kliva av bussen. Nu var det samma buss som gick tillbaka så hann inte ens kliva av.
Däremot så blev det inte så många enkäter utdelade, inte så många som åker buss till/från Hemavan på en måndag märkte jag.
 
Har tagit lite mer bilder från de senaste resorna som jag ska lägga ut under dagen. Vet inte om det blev så mycket bättre kvalitet på de här men finare motiv är det i alla fall. 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0