Bilderna

Har lovat att lägga ut lite bilder från min jobbvecka så gör det nu.Inte så roliga bilder kanske och inte världens bästa heller. Just de här dagarna så ville min telefon inte ta bättre bilder än så här.
Fick även veta igår att jag ska göra 2 turer till, en gång till till Haparanda på fredag - lördag och sedan så blir det en tur till Hemavan i början på nästa vecka. 
 
 
 
 
Enkäterna
 
Ett av mina "snygga" akupressurarmband mot åksjuka. Tro det eller ej men det fungerar faktiskt vilket jag var väldigt skeptisk mot när jag köpte dem.
 
Sedan så var det en resa till Haparanda. Första gången i mitt liv som jag fick sova på hotell. Hade intalat mig själv att första gången på ett hotell skulle vara tillsammans med Robert men så blev det inte. Istället fick jag spendera natten där helt ensam.
Men det var inte det som var det värsta utan det värsta var att hitta dit. Tog första höger som skylten sa, visade sig att jag hade gått en stor omväg runt allt och det var inte varmt ute! Var riktigt frustrerad när jag ringde mamma och frågade om hon kunde hitta någon vägbeskrivning. Men efter många om och men så kom jag fram till hotellrummet och kunde värma mig.
 
Fråga mig inte varför jag tog kort på detta, tyckte väl bara att de såg gulliga ut. Däremot så var jag väldigt tacksam över att kunna dricka te på rummet när jag vaknade på morgonen och utan mjölk och socker så dricker jag inte te. Så var glad över att det här fanns även om mjölken inte var det godaste.
 
Fönstret i hotellrummet. 
 
Utsikten från rummet. Det syns inte på bilden men man kunde se IKEA från rummet, dit jag hade en språngmarsch på morgonen för att köpa sovrumslampor. Nästa gång blir det inget IKEA då jag varken har råd eller tid till det.  
 
Stör ej skylt
 
Skylt till städning
 
Vattenkokaren som fanns på rummet gjorde mig lycklig. Var riktigt gott med varm oboy efter att ha vandrat omkring i kylan utomhus.
 
En bild på andra sidan av rummet, ett skrivbord, en tv och så en liten bänk.  
 
Min sovplats. Vaknade på natten och tänkte lite små surt att de var snåla med täcket som inte ens var tillräckligt långt. Det visade sig sedan att jag hade vänt täcket åt fel håll och hade kortsidan där långsidan skulle vara och vise versa.
Men måste faktiskt erkänna att sängen var lite kort och jag är ändå bara 1.65 lång.
 
Ja en helt ointressant bild på toan. Blev däremot sugen på att ha ett sådant här stort handfat inne i våran badrum. Synd bara att man bor i lägenhet och inte kan bestämma så mycket som man vill.
 
Ännu en bild på handfatet och duschen i bakgrunden. 
 
Ska som sagt till Haparanda igen nu i helgen så får se vad det blir för rum som man får då. Förhoppningsvis kan jag sova lite bättre den här gången. Sist så var det inte så roligt att vakna klockan 04.00 och sedan tog det 45 minuter innan jag kunde somna om igen.
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0