19 mars 2013

Den här dagen har bara försvunnit från mig känns det som. Pappa kom hit på förmiddagen för att hälsa på, han skulle även fara och hämta ut några saker till bilen så vi for dit nästan direkt. 
Efter det for vi till mamma och fikade de goda bullarna som pappa hade med sig och efter det blev det en sväng på returcentrum i Vännäsby tillsammans med mamma och pappa. Fick en ny kaffepanna till stugan så nu om någon ska ha kaffe så slipper vi starta elverket varje gång då denna kan användas på gasolspisen.
Sedan blev det även en trave med böcker till bokhyllan, 7 stycken "nya" + en bok jag fick av pappa när han kom hit.
 
 
 
 
När vi for därifrån så var det nästan bara att sätta sig på tåget på en gång för att fara in till Umeå och hämta mer enkäter då jag har fått lite extra turer. Tog väl en timma fram och tillbaka. Efter den resan så åkte jag med pappa och Daniel ner på Roberts jobb för att lämna lite saker innan vi for på pizzan och åt. 
Fick fel pizza först så fick en ny + att jag fick ta med mig den andra hem så nu har Robert kvällsfika ikväll när han kommer hem från jobbet.
Nu vet jag inte vad jag ska hitta på, funderar på att slänga mig på soffan en stund och slå på tvn och se om det finns något intressant att se på.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0