Vart har den här helgen tagit vägen?

Känns som att den här helgen bara har försvunnit. Igår så följde jag med Birra som sällskap då hon köpte en kanin, en riktigt söt en så man blev allt lite sugen på en ny kanin men får se hur det blir med det.
Sedan så var det bara hem och göra middag innan jag följde med Robert och Sören på taxi där dom skruvade i våran gamla volvo som Sören köpt. Är glad att det fanns tv där så skruvning för dom och Dirty Dancing för mig.
 
Idag blev det även en sväng på taxi efter att ha tagit en sväng till Vännäsby för att köpa bingolotter (börjar bli lite gammal känner jag men Robert kommer nog inte ge sig förrän han fått sin miljon han tjatar om). Fick även visa leg för att få köpa dom och vet inte om jag ska ta det som en komplimang eller inte :P
Sedan tacogratäng till middag, känns som att vi bara ätit god mat den här helgen iaf. Tacos i fredags, fläskfilé gryta igår och tacogratäng idag.
Nu väntar jag på att tvättmaskinen ska bli klar och sedan på att Robert ska komma hem. Mer strul med bilen och den här gången stannade jag hemma.
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0