Vad är det för dag idag?

Nu när denna dag nästan är slut så har jag kommit på att det är tisdag idag och inte måndag som jag har trott hela dagen. Får väl skylla på att Robert var ledig igår och för att jag aldrig gick och lade mig lördags kväll och det fick lördagen och söndagen att bli en lång dag istället för två dagar. 
 
Helgen var i alla fall riktigt rolig och blev mycket skratt, skrattade så jag fick ont i magen och tårarna rann. Om det beror på att vi har dålig humor eller för att vi inte sovit vet jag inte men troligtvis lite av både och. Har i alla fall upptäckt att världen är full av knäppt folk.
Tack Birra för i helgen!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0