Teburk

Har länge letat efter en fin teburk/telåda som man har tepåsar i. Vill ha en vit trälåda med ordet Te på så har suttit och kollat runt lite idag och hittat några stycken.
 
 
Först så hittade jag den här från mellmine.se för 105kr. Riktigt fin men det som är synd att det bara är 3 fack i den. Men den passar in på det som jag söker efter.
 
 
Sedan så hittade jag den här med 6 fack från trend4you.se för 179kr. Ska jag köpa någon så ska det nog var i den här storleken, ju fler sorter man får plats med desto bättre.
 
 
Sen så har jag även kollat på den här från houseofhedda.com för 165kr, en aning snyggare än den andra eftersom det är glaslock. Hm..ja jag får se vilken det blir men någon av dessa kommer det att bli och just nu lutar det mest åt den sista.
Ska väl även kolla efter små burkar att ha löste i, nu när vi har böjat dricka så mycket te här hemma så är det ju roligt att ha det framme i fina burkar istället för i en ful plastburk/påsar undangömt i skåpet.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0