Pyssel

Idag så blir det att pyssla i sovrummet och försöka få fint därinne. Är inte så snabb med tanke på att vi tapetserade om där i september men tar lite i taget. Nu har jag satt upp några tavlor och ska kika runt på internet efter några fler fina tavlor eller väggord som kan passa oss. Sedan är det en ny sängram som jag ska spara till, nya sängbord och nya sängbordslampor. Så det kommer nog dröja ett tag till innan jag fått det som jag vill ha det där inne.
Och så fort sovrummet är klart så blir det att börja i vardagsrummet, funderar på att måla vitrinskåpet och bokhyllan vita och sedan göra en fondvägg.
 
 
 
 
 
Är medveten om att den stora tavlan är lite sned men det får jag fixa senare. Ska liks ta ner den snart för att fixa nytt glas på den eftersom glaset som satt där tidigare gick sönder.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0