Förkylning på G?

Jaha då börjar man bli förkyld då, vaknade med ont i halsen och det har inte släppt än. Robert har ju varit sjuk hela veckan så nu är det väl min tur att bli förkyld. Men hoppas att jag slipper och att det bara är lite halsont.
 
 
Men nog om det, igår så var vi hos Ante och spelade risk, Robert som inte kunde skilja mellan världsdel och länder vann två gånger i rad!! Får se vad det blir att spela nästa gång men förhoppningsvis något som Robert kan förlora i då han vunnit i både monopol och risk nu.
Idag vet jag inte vad som händer, lät som att jag skulle följa med B in till stan eftersom hon skulle köpa en kanin :) Sedan hoppas jag på en lugn och mysig kväll.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0