Då var räkningarna betalda!

Då har man betalat räkningar för den här månaden och det finns inget tråkigare! Funderar på att ta e-faktura på de som går att få det på men samtidigt så är det nästan lättare att hålla kolla på vilken som är betald och inte om man har det på papper. Men är väl bara för att jag hatar förändringar.
 
 
Men nu är det gjort i alla fall och jag ska en sväng till mamma och se om hon har något stödbandage att linda in min handled med som har gjort ont i 6 dagar nu. Antingen muskelinflammation eller något liknande trodde pappa som även haft så här, vira in den i stödbandage och vila armen skulle tydligen hjälpa. Önskar att det vorde den vänstra som gjorde ont istället för den högra då jag är högerhänt, men får väl ta tillfället i akt och träna på att skriva med vänster.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0