Stressmorgon!

Trodde att det skulle bli en lugn morgon idag. Men efter att ha fått ett mejl från en person som inte fått ett paket vi skickade till henne via bussgods för en månad sedan så blev morgonen inte lika lugn. 
Har i alla fall kollat runt som en tok och det var inte tillbakaskickat till mig så antagligen är det kvar på bussgods där eftersom det hade anlänt för en månad sedan.
Skulle inte förvåna mig i fall bussgods har försökt ringa till henne men inte kommit fram eftersom att hennes nummer inte verkar fungera, går i alla fall inte att ringa till nummret som hon har uppgett. Har i alla fall mejlat alla nödvändiga uppgifter och hoppas på att det löser sig nu.

 
Känner mig i alla fall riktigt less nu och känner att jag behöver lugna nerverna efter att ha stressat upp mig i onödan. Jag kan ju inte göra så mycket mer än vad jag redan har gjort om jag nu inte ska ta buss, flyg, tåg eller vad som helst för att fara hem till den här personen och lämna paketet personligen vid hennes dörr.
Nä lugna ner mig lite, äta lite lunch och sedan göra mig i ordning för jobbcoachen och sedan födelsedagsfika hos mamma som fyller år idag!
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0