Nackspärr?

Blev en tidig kväll för oss igår, Robert var helt slut och jag hade ont i nacken. Så före klockan 21.00 så gick vi i säng. Däremot så blev det så att Robert somnade på en gång medan jag låg och hade ont i nacken och det blev bara värre och värre.
Så la mig och läste en bok istället men 3 timmar senare så orkade jag inte vara vaken längre. 
Har inte lika sprängande värk idag men känner mig helt stel i hela nacken och huvudet är inte lika rörligt som det brukar vara.
Hade helst velat ställa mig i duschen och bara spola varmvatten på nacken men eftersom vi fortfarande inte har något varmvatten så är inte det något alternativ och tidigast imorgon skulle vi få tillbaka vårat varmvatten.
Så blir att fara till mamma senare idag när jag vaknat till och låna hennes dusch.
 
Hoppas inte att det är nackspärr som jag har fått/håller på att få. Robert hade det för något år sedan och han blev riktigt dålig. Men å andra sidan så har jag ju haft det knas med nacken i nästan en vecka så är väl inte så jätteförvånad över att det blev värre.
 
 
(Bild:Google)
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0