Långpromenad

Var riktigt fint väder ute idag så vägrade sitta inomhus och glo. Följde med mamma hem till henne och lämnade Charlie eftersom han ska vara där tills imorgon. Sedan efter att ha blivit bjuden på gofika så var det bara att bege sig ut.
Däremot så hade solen gått i moln när jag kom ut men det struntade jag i och gick i alla fall. Var ju ändå bara -5 ute. Så blev att gå hela strandpromenaden fram och tillbaka. Enligt min stegräknare på telefonen så hade jag bara gått strax över 1km men vet att det är mer än så så den stämmer inte så bra, en anledning kan ju vara att jag hade den i bröstfickan och att jag kanske ska testa att ha den i byxfickan nästa gång.
 
Nova tyckte i alla fall att det var roligt att få vara ute och gå, lite bekymmer med snöklumpar under tassarna men annars så studsade hon fram och tillbaka i snön. Det passerade även många skotrar och Nova trodde varje gång att hon skulle få åka och blev lika ledsen när dom bara körde förbi henne.
 
 
 
 
 
Nova fick nå ryck och stannade för att leka så var bara att kasta snöbollar till henne tills hon blev nöjd :)

 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0