Drunknar i papper

Idag så känner jag mig nästan som en sekreterare, druknar verkligen i papper. Känner även att köksbordet inte är en bra plats att hålla till på.
Nu har jag i alla fall betalat alla räkningarna, skrivit ut mitt nya jobbschema som jag fick idag. Det hade blivit en liten ändring som inkluderar en övernattning i Haparanda på hotell! Första gången som jag får bo på hotell så det ska bli spännande.
Sedan har jag även mejlat några uppgifter till csn efter ett samtal med dom tidigare idag.
 
Det som återstår att göra nu är att kolla över det nya schemat och se så att jag tar mig till stan och hem före och efter varje pass. Sedan skriva upp de nya tiderna på en lapp och lägga tillsammans med schemat.
Mejla och säga vilka dagar jag kan jobba + lite andra uppgifter. 
Efter det så kan jag förhoppningsvis få göra något annat än att sitta vid datorn, ska väl skura lägenheten, göra matlåda till Robert och gå och posta ett brev.
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0