Dags att sätta lite färg på tillvaron

Efter att vi gjorde om i vårat sovrum så är det mest bara i svarta, vita och silvriga toner på allt därinne. Så funderar på om man kanske ska lägga till en färg också i inredningen, inte mycket men lite grand.
Just nu är jag inne på blått/turkost och har hittat en del fina saker som jag skulle vilja ha :)
 
Ett turkost ljus med texten Peace och ett turkost kuddfodral i rosmönster från H&M. (Bilderna är från hm.se)
 
Ljushållare i blåa toner från Ellos. (Bilden är från ellos.se)
 
Jättesöta kuddfodral med texten Happiness & Love från jotex. (bilden är från jotex.se)
 
Så får se hur jag gör därinne, är ännu inte bästämt något. Men det börjar kännas lite grått och trist utan någon färg. Däremot så skulle jag inte vilja ha grönt. Blev så less efter dom fula gröna tapeterna som satt därinne innan vi tapetserade om.
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0