Då har ännu en dag gått

Ja då var snart ännu en dag över. Har inte gjort någonting idag och ändå så har dagen försvunnit lika snabbt som den började. 
Var egentligen tänkt att jag skulle till min jobbcoach idag men hon skickade ett sms imorse och skrev att hon blivit sjuk, så fick lite längre tid på mig att fylla i det där häftet om mig själv som jag ska ta med mig dit. Att det ska vara så svårt att komma på vilka bra egenskaper som man har och vad som räknas som tidigare jobberfarenheter och inte när man bara har haft praktiker.
Så istället för jobbcoach idag så har jag varit hemma hos mamma. Hundarna är helt slut efter allt bus med Alma och ligger redan och sover, dom reagerar inte ens på att jag håller på att laga mat. Annars brukar dom inte lämna spisen med blicken för en sekund om det står något ätbart där. 

 
Nä ta och göra klart Roberts matlåda kanske och sedan lägga sig och läsa lite.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0