Bakning

Hade tråkigt igår så bestämde mig för att baka. Testade att göra kladdkaka för första gången och medan jag liks höll på så gjorde jag en vit kladdkaka också. Däremot så lyckades jag inte så bra med den vita då jag bara hade en sockerkaksform så använde en ungsform istället, blev inte bra resultat.
Det stod att den kunde vara lite kladdig i mitten men kanske inte så kladdig som jag lyckades få den då allt innehåll rann ut när jag vände den och hela kakan blev sned. Men den går nog att äta i alla fall.
 
 
 
Ja inte världens snyggaste kaka men man kan ju inte lyckas jämt, i alla fall inte första gången :) Sedan så är jag inte den bästa på att baka men det går bättre och bättre.
Så Birra nu har du fått något att skratta åt precis som jag lovade. ;P

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0