Alla hjärtans dag

 
Trots att jag är en romantisk person så har jag börjat HATA alla hjärtans dag! Kan erkänna att det beror på att jag är avundsjuk på alla som inte är ihop med världens mest oromantiska person en sådan här dag.
Jag kräver verkligen inte att han ska komma hem med en stor bukett dyra rosor, exklusiv choklad eller en ovärderlig diamantring. Ett kvitto utklippt som ett hjärta hade gjort mig minst lika glad eller vad som helst bara han kunde visa det någon gång.
Visst säger vi varje dag till varandra (flera gånger dessutom) att vi älskar varandra, men att säga det och att visa det är inte samma sak.
 
Och nu låter jag som en sur, krävande bitch som bara måste få uppmärksamhet från min partner på alla hjärtans dag. Men riktigt så är det inte, jag struntar i om han visar sin kärlek till mig en regnig dag i oktober eller en solig dag i juni, bara han gör det.
 
 
Jaja nu har jag fått gnälla lite i alla fall. Och även om du är världens mest oromantiska person så älskar jag dig mer än allt! Varenda dag på året och jag är inte rädd för att visa det!

 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0