Här kommer alla känslorna på en och samma gång

Har varit lite mycket de senaste dagarna och har en massa olika känslor i kroppen som slåss med varandra. Ska jag vara glad eller ledsen? Känna mig lättad eller orolig? Hursomhelst så kan man ju hoppas på att allt snart återgår till det normala.

En sak som jag är stolt över mig själv att jag har gjort är att anmäla mig till att bli blodgivare. Blod räddar liv och det är precis det jag vill göra, rädda liv. Så nu får jag se när dom hör av sig. Innan man kan börja lämna blod så måste man in och kolla vilken blodgrupp man har och dessutom måste man kolla så att allt är okej, vilket jag hoppas att det är.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0