5 år med dig

Idag har jag och min älskade Robert varit tillsammans i 5 hela år och jag sitter och tänker på allt vi varit med om tillsammans, det som varit bra och det som varit dåligt.
I början när vi blev tillsammans så slog folk vad om om hur länge vårat förhållande skulle hålla och kan lugnt säga att ALLA hade fel! För här sitter vi 5år senare och jag hoppas på många fler tillsammans med dig ♥
Igår satt jag och lyssnade på låtarna som vi lyssnade på när vi åkte runt i din bil när vi nys blivit tillsammans och det kanske inte är de mest romantiska låtarna man kan hitta men låtarna får mig i alla fall att tänka på dig och från kvällen när jag blev kär i dig.
Jag vet inte vad det är med dig som får mig att känna som om jag hade en miljon fjärilar i magen, men nånting är det. Kanske är det för att du är helt underbar och får mig att känna mig som den lyckligaste på jorden.
"I love the way you look at me,
Your eyes so bright and blue.
I love the way you kiss me,
Your lips so soft and smooth.

I love the way you make me so happy,
And the ways you show you care.
I love the way you say, "I Love You,"
And the way you're always there.

I love the way you touch me,
Always sending chills down my spine.
I love that you are with me,
And glad that you are mine."

(Crystal Jansen)




Kommentarer
jennie

Nej på söndag är de bf. Så vi få se om ja få gå över. Oj 5 år med Robert och du ha inte tröttna. Haha hälsa han så mycket.

2012-03-05 13:52:48
URL: http://prinsessann
jennie

ja vet inte en kille.. ja de få du göra :) de va ju ett tag sen vi sågs. hahah okej ja 5år de är ju ett tag snart ska ni bilda familj med :)

2012-03-06 09:29:39
URL: http://prinsessann.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0