Blodgivare

Igår följde jag med Robert in till öronläkaren, som resesällskap och för att hjälpa honom att hitta dit då han inte har det bästa lokalsinnet.
Passade även på att gå ner till blodcentralen och lämna prover då jag ansökt om att få bli blodgivare och om det nu inte skulle vara något fel på mitt blod, vilket jag är ganska säker på att det inte är, så kommer jag få komma tillbaka om tre veckor och lämna min första påse med blod. Ska även bli intressant att få veta vilken blodgrupp jag har.
Vissa lämnar blod för att få pengar men det gör inte jag, man får inte ens pengar där jag lämnar blod. Jag vill lämna blod eftersom jag tycker att det känns bra att kunna hjälpa andra.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0