Åsele idag

Idag så åker jag till Åsele med mamma för att vara med när min lillebror går ut nian imorgon. Tycker inte att det var så länge sedan jag gick ut nian man inser att det var 5år sedan, halvvägs till 10års återträffen...
Men innan avfärd så måste jag springa på apoteket och köpa åksjuketuggummin, annars kommer det inte bli roligt att spendera över 2 timmar på en buss!
Kommer i alla fall att sakna Robert även om jag kommer träffa honom imorgon kväll igen. Tur jag kommer att ha mycket att göra idag när jag kommer fram, vi ska gå igenom lite av mina gamla kläder och se vad som kan ges bort och vad som ska köras på tippen. Så tiden kommer nog att gå ganska fort.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0