Tisdag 10 januari 2012

Ja snart har ännu en dag gått, idag så blev det först sovmorgon till ca 12.30, måste verkligen försöka vända på dygnet nu så att jag tar mig upp nästa vecka när skolan börjar igen, får sluta med att vara uppe hela nätterna och sova halva dagarna.
Efter min långa sovmorgon så blev det att impulsstäda, tog bort allt som låg och skräpade och dammsög hela lägenheten och klockan hann bli 14.00 innan det blev dags för frukost (om man nu kan kalla det för frukost den tiden på dagen). Sen resten av dagen har det inte hänt så mycket, lite plugg & lite mer städning.



Nått annat som är idag är att det är Mellis födelsedag, inte direkt så att jag firar min katts födelsedag med pompa och ståt eftersom hon ändå inte skulle förstå att det men kul att nämna i alla fall att min lilla kisse blir 7år gammal idag och jag undrar vart alla åren har tagit vägen. Funderar ändå på att gå och köpa en tomat till henne eftersom det är det bästa hon vet!
Mellis som liten kattunge, bara några veckor gammal.

Sen så hade jag tänkt lägga ut bilder på vad jag har på mig på dagarna, men hade inte tänkt göra som dom flesta gör och lägga ut en helkropps bild mot spegeln eller liknande utan bara en liten bit på själva plagget. Tänkte bara göra det som en kul grej, gjorde det först för att testa dom olika funktionerna på kameran eftersom jag inte har lärt mig dom än.
Här är ett exempel på de jag menar.
Jeansleggings, långt linne och huvtröja.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0