Städning!!

Håller på att städa för fullt här hemma, ska bli skinande rent har jag bestämt mig för vill ju att det ska vara fint i helgen då älsklingen fyller år och en massa folk kommer hit. Vet redan nu att det kommer se likadant ut efter helgen som det gjorde från början men får ha fint en liten stund i alla fall :)

Sen ikväll blir det Sveriges mästerkock och nästa vecka blir det lite av ett (ilands-)problem för min del för vad ska man se när två bra program visas samtidigt? Det ena är Sveriges mästerkock som jag nu fastnat för och det andra är Chuck. Trodde aldrig att det kunde visas två bra program samtidigt, inte med tanke på att vi bara har fyra kanaler på tvn.

(Bilder: Google)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0