Mars 2011

I mars hände det i princip samma saker som i februari, blev att fara och pimpla en massa tillsammans med Robert och jag tror inte vi gjorde så mycket annat förra vintern.
Börjar med den 4 mars, dagen innan våran 4års dag. Hade praktik den dagen och när det inte var länge kvar av dagen så kände jag att jag började må riktigt illa men tyckte inte att det var värt att säga något eftersom det inte var så länge kvar av dagen, mindre än en timma. Hann bara komma innanför dörren hemma när jag var tvungen att lägga mig ner och hela rummet snurrade som en enda karusell och det fick mig att kräkas. Hade turen att bara kräkas en gång men illamåeendet satt i tills sent på kvällen och jag och Robert som skulle äta god middag och ha mysigt tillsammans.
Dagen efter, på våran 4års dag, så for vi ut och pimplade tillsammans med en som Robert känner och hans sambo/fru, dom fick en massa små abborrar men jag tog ändå priset när jag fick en fin röding :)
Gissa om min fisketokiga sambo blev lite smått avundsjuk när jag fick denna? Jag blev i alla fall riktigt glad av att ha fått upp den :)
Så här såg det ut på morgonen innan vi skulle fara iväg, dom vi var med tog bilen dit. Vi hade med oss mycket grejer även denna gång så fick åka på skotern tillsammans med Robert och Nova.

En bild från fisket

En bild från när vi var på väg hem, var jätte fint väder hela dagen. Men tror Nova var otålig på att få fara iväg för hon satt kvar på skotern eller så ville hon bara åka mer, skotergalna hund!

 

En till bild på fisken, innan Robert rensade den. Här ser man storleken på den lite bättre än vad man gjorde på andra bilden.

 


Sen var vi även några helger i stugan, första helgen vi var ut dit så hade vi planerat att sova i stugan men vi fick inte upp värmen riktigt så vi for över till Roberts mamma och sov där istället. Andra gången var vi bara över tvärt till stugan. Blev lite fisketurer runt omkring och en med Roberts syskon vilket jag ska ha bilder på någonstans men hittar dom inte så ni får nöja er med dessa.

 

En bild på stugan som jag tog när vi var över dit.

Bild från ena kaminen inne i stugan

Älsklingen har parkerat skotern på ena bryggan utanför stugan.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0