Januari 2011

Nu blir det att skriva lite om förra året och börjar väl med Januari ;)

Året började med att jag fick en puss av min älskling på tolvslaget men det blev inte mycket festligheter eftersom vi skulle ut med skotern dagen efter. Blev en sväng över till stugan för att kolla till den och rensa undan lite och sen for vi bara runt till dom andra sjöarna för att kolla hur det såg ut på dom.


I mitten av januari började jag första dagen på undersköterskeutbildningen, var tänkt att jag och min syrra skulle gå tillsammans men hon fick förhinder och kunde inte börja. Så jag såg det som en rolig grej och ville verkligen ha något att göra på dagarna så jag började i alla fall och tycker faktiskt att det är riktigt roligt och tror att det här yrket kommer att passa mig ganska bra.

 


Sedan for vi även en sväng till Pengsjö och pimplade jag, Robert och Daniel. Blev ganska kallt på slutet och Daniel var nog den som frös och klagade mest men å andra sidan hade han inga bra skor och lämnade tjocksockarna hemma.

Bilden längst upp: En bild på våran packkälke som jag, Daniel och Nova åkte på, inte det härligaste men vi tog oss både dit och hem helskinnade men väldigt kalla.

Bilden till vänster: Nova jagade en pinne och sprang upp och ner för backen ett antal gånger och hon vägrade ge sig.

Bilden till höger: Jag och lillebror Daniel sitter inne i "grillkojan" och fikar och värmer oss. Tror vi satt där inne mer än vad vi satt och pimplade så kanske inte så konstigt att det inte blev någon fisk för oss.

 

 

När vi kom hem så var Nova så trött och kall så bäddade ner henne i fåtöljen och där låg hon nästan hela kvällen och hade det mysigt.

 


Sen i slutet av månaden så blev det dags att fira älsklingen som fyllde 24år, blev lite smörgåstårta och fest med roliga människor :)

 

Inte den vackraste bilden men inte heller den värsta. Är nästan glad att förra kameran gick sönder för det var svårt att få en bra bild med den.

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0