Helgen börjar lida mot sitt slut

Snart är ännu en helg slut och imorgon börjar jag skolan igen så klockan 10.00 sitter jag där för upprop, hoppas inte att dom hade tänkt att vi ska ha en heldag första dagen som sist men det får man väl se när man kommer dit. Vet att det kommer bli information om CSN och nya schemat, som det brukar vara första dagen.

Helgen har varit helt okej förutom en del småsaker i fredags men igår var det ganska lugnt och god mat åt vi också :)
Idag har det inte hänt så mycket, varit på pizzan och ätit deras underbart goda kycklingsallad och sen har jag bara suttit och pluggat medan dom andra har suttit/sitter och kollar på film.
Sen så har även lilla Torgny, eller Toggelito som jag kallar honom, kommit hem igen efter att ha varit hos mamma nästan hela veckan då Nova varit på höglöpen, har kännts riktigt tomt utan honom här hemma och tror han saknat mig med för han hoppade nästan upp i famnen på mig när han kom in.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0