...

1. VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Ja vad gjorde jag när jag var 10år? Minns inte men umgicks väl mycket med mina kompisar.

2. VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
För ett år sedan gjorde jag inte så mycket, gick första terminen på USK.

3. FEM SNACKS DU GILLAR?
Choklad, Salt & Vinägerchips, Ostbågar, såna där sega bars med nötter, bär och choklad och tillsist frukt.

4. FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?
Its my life - Bon Jovi
Another brick in the wall - Pink Floyd
Your song - Elton John
Here (in your arms) - Hello Goodbye
Come what may - Nicole Kidman & Ewan McGreggor (Moulin Rouge).

Dom två första hade vi som examenslåtar när vi gick ut nian och av någon anledning sitter texterna fortfarande kvar i skallen, det mesta av dom i alla fall.

5. FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR?
Köpa ett hus, fixa en ny sommarstuga, åka utomlands typ Frankrike och Irland, köpa en stor båt till Robert och handla en massa skoj till mig och min familj.

6. FEM DÅLIGA VANOR?
Är lat, dålig på att städa (städar för sällan), är cola beroende, äter för mycket onyttigt och kan aldrig gå och lägga mig i tid.

7. FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA?
Mysa med älsklingen, busa med hundarna, vara med familj och vänner, shoppa och ha kul :) 

8. FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA? 
Skor med spetsig tå, såna här fula byxor som ser ut som ett par för stora långkalsoner, något med för liten storlek.
(blev bara tre får återkomma till den här frågan senare)

9. FEM FAVORITLEKSAKER?
Datan, Wii, mobilen, Tvn och hundarna (vet att dom inte kan räknas som saker men kom inte på något annat).

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0