Dålig på att uppdatera

Är väldigt dålig på att uppdatera så ska göra det lite snabbt nu.
I helgen så var vi och pimplade på lördagen jag, Robert och hundarna. Blev några fastkörningar så man hade ganska ont i kroppen dagen efter efter att ha slitit lös skotern. Sedan på söndagen blev det en riktig långpromenad för våran del. Men kan säga att det blev +/- 0 på träningen eftersom vi hunnit äta på frasses två gånger och på pizzan en gång under helgen. Och även om jag bara ätit vegomeny och kycklingsallad så tror jag inte att det är så bra i alla fall.

Sen nu i veckan så är det skola, pluggning och städning för hela slanten och vill göra bort allt innan helgen eftersom vi ska göra en massa skoj. Först på fredag är det ut och äta i stan som gäller eftersom Robert fyller år på lördagen. Efter det kanske det blir att fara och spela biljard innan krogrunda eller så blir det krogrunda på en gång. Kul kommer vi nog ha.
På lördag vet jag inte än vad som kommer att hända, fika kommer det i alla fall att bli - smörgåstårta :)

Ska även fortsätta med månaderna så fort jag får tid med det för det var ju mer än 3 månader förra året ;) Det lilla "problemet" är att alla bilderna är på externa hårddisken och har inte orkat koppla och det känns tråkigt att skriva utan att lägga till några bilder.
En bild från i helgen, blev lämnad mitt ute i skogen medan Robert for och letade igen stället där vi skulle pimpla och samtidigt trampa ett spår dit så att vi inte skulle fasta, vilket vi gjorde ändå.
Torgny hade fullt span på maten, på den här bilden ser man även hur lik han är en räv både på färgen och på svansen.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0