Dagens klädval

Har ju sagt att jag ska lägga ut bilder på det som jag har på mig och kommer göra det lite annorlunda. Kommer inte vara några design kläder och kommer göra det lite annorlunda. Testar bara som en kul grej så vet inte om det är något som jag komme fortsätta med sen heller.
Så dagens klädval är: En svart cardigan, ett prickigt linne och ett par jeans. (Som ni märker skriver jag inte upp några märken på kläderna. Mest för att jag inte vet vad det är för märke och är för lat för att ta reda på det).
Vet inte om man ser så bra på bilderna men är full med hundhår idag efter att ha gosat med lilla Torgny.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0