Stan i snöovädret

Har varit en sväng i stan idag med mamma och Daniel och har haft en riktigt trevlig dag trots att det är riktig snöstorm här och då menar jag snöstorm. For framåt tidigare när jag stod still och fick hålla i mig i Daniel :P
Hittade i alla fall en del fynd :)
2 par skor för sammanlagt 99kr :)
Doftljus för 12kr! Älskar doftljus och det är något jag alltid köper när jag åker dit.
Mjukisbyxor för 99kr och Tröja för 149kr på BikBok, har letat efter myskläder och nu har jag fixat det :)
Huvudmassage, velat ha en sådan jätte länge och nu har jag en, 19kr ;) Känner på mig att jag kommer att få sitta i timmar och massera Roberts huvud sen.
Och sen får jag ju inte glömma djuren, blev handlat för 170kr på djuraffären, lite ben, godis och så tandborste och tandkräm till Torgny med äckliga andedräkten. Man ser hur han ligger och väntar på att få något gott :P
Närbild på ena "benet" som jag köpte till Torgny, ska visst vara bra för tänderna och även ge bättre andedräkt.
Jag, Daniel och mamma står i snöstormen och väntar på tåget hem.
(Får be om ursäkt för dom dåliga bilderna då jag var tvungen att fota med mobilen).

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0