augusti 2011

Ja lagomt till 1 augusti så var vi hemma igen från stugan, minus 2 hundvalpar så det kändes riktigt tomt hemma.
Första veckan i augusti blev det att fara till Umeå med Daniel och STORHANDLA då jag fått min andel från hundvalparna.
Det blev en del kläder, skor, ny mediaspelare, saker till wii och massor med saker till mina underbara djur. Träffade även min kompis som jag inte hade träffat på ett tag, en mycket rolig dag som jag kommer komma ihåg en lång tid framöver.
Samma vecka for jag även till Pengsjö och fiskade tillsammans med Robert och hade det mysigt :)

Andra veckan i augusti blev det en sväng till Åsele och båtön tillsammans med släkt och vänner.
Är sparsam med bilderna därifrån eftersom jag redan har lagt ut dom en gång tidigare.

Och veckan efter det så fyllde jag 20år, blev inte fest som man oftast brukar hoppas på när man fyller 20år och sen så hade jag inte det trevligaste uppvaknandet men dagen blev helt okej.
Tårta tillsammans med släkten, for ut och rodde med den skruttiga båten vi köpt och sen avslutades kvällen med film tillsammans med älskligen.

Och veckan efter det så for jag och Robert och tältade och fiskade tillsammans med hundarna. Var inte så härligt att sova i tält och speciellt inte efter att man suttit i en båt hela dagarna. Men Robert var glad eftersom han tjatat om det här hela sommaren.

Som ni märker så var det fullt upp i augusti förra året och när man tänker efter på alla dom här händelserna så känns det som att allt det här inte kunde hända på samma månad.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0