april 2011

Nu har jag äntligen fått tummen ur och kopplat in externa till datorn så att jag kunde föra över bilderna från april förra året :)

April var nog den månad som kändes allra längst förra året, varför? Jo det ska jag komma till nu.

Här är en bild på Nova från början av april där man kan se hur tjock hon börjar bli och det är ingen tvekan om att det är valpar på G.

 


I mitten av april så tog vi vårt pick och pack och flyttade till en annan lägenhet. Minus ett rum men mycket bättre miljö och billigare hyra. (Kolla STD kartongen :P)

 

 


Sedan blev det att packa upp kartonger, fortsätta med dom sista dagarna på praktiken och invänta Novas valpar som aldrig tycktes vilja komma.

 

 

 


Jag älskar våren och i slutet av april blev det världens härligaste väder så vi tog en promenad i solen med Nova. Tyvärr skulle vi nog gått en lite mindre sträcka då Nova inte orkade gå så långt så vi fick svänga förbi brorsan på vägen hem så hon fick vila ett tag.
Hon såg ut som en liten gris när hon gick omkring :P
Killarna fick för sig att hoppa ut på ett mindre isflak
medan Nova låg och vilade sig i skuggan.

Sista dagen på månaden, Valborg, hände det vi alla gått och väntat så länge på. Vattnet gick för Nova men blev inga valpar den månaden för det.

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0