svårt att sova

Kan inte sova och sitter och funderar på vad man ska göra för att bli trött. Var nyss på geting jakt, hittade ingen men är nästan 100% säker på att jag hörde ett surrande ljud. Eller så har alla getingar som besökt oss tidigare gjort mig paranoid.
Satt och funderade på om jag skulle ta tag i att lägga upp bilderna från i helgen eftersom jag är lika seg som alltid och inte har gjort det än. Men tror det är bättre att föra över dom till datorn först så att man ser bättre vilka som är bra och vilka som blev mindre bra. En annan fördel med datorn är att man får bilderna åt rätt håll på en gång vilket jag inte brukar lyckas så bra med när jag för över direkt från telefonen.
Så därför blir det inga bilder nu heller, tråkigt med bara en massa text så får vara flitig på att lägga upp bilder sedan :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0