Snart ett nytt år

Nu är det inte många timmar kvar tills det blir ett nytt år och det har planerats fram och tillbaka inför morgondagen. Mycket ändringar hit och dit och jag vet inte om vi har bestämt oss till 100% än hur vi ska göra men det verkar i alla fall som att det blir trerättersmiddag hos oss.
Känner att det bästa vi kan göra är att ta dagen som den kommer och hoppas på det bästa. Sedan hoppas jag även på att jag hinner träffa släkten från Stockholm innan dom åker hem.
 
Nä ta och gå och lägga sig kanske så att man orkar med morgondagen för känner på mig att det kommer bli en lång dag med mycket att göra.
Gott nytt år!
 
(Bild från förra nyår)
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0