Seg, segare, jag

Det har snart gått en vecka sedan som det var helg sist och jag som hade tänkt vara duktig och lägga ut bilder från helgen i söndags men det blev ingenting av eftersom jag var som en zombie hela dagen (som vanligt). Så gör det nu istället.
 
Min kompis B kom ju hit i helgen och som vanligt så hade vi riktigt roligt, det går inte att ha tråkigt tillsammans med dig :)
På lördagen blev det pimpling men det var nära att det inte skulle bli något först eftersom bilen inte ville starta. Men efter många om och men så startade den och vi kunde ge oss iväg.
Så bjuder väl på lite bilder :)
 
 
 
Charlie (som frös) och B
 
Nova var då glad, både bollkastning och korv :P
 
Robert däremot såg inte lika sugen ut på korven xD
 
Charlie
 
 
 
Nova lyckades tappa bort bollen nästan på en gång så blev att gräva en massa innan vi tillslut lyckades hitta den. Sedan var det stenkoll åt vart den landade någonstans så att vi inte skulle tappa bort den igen, ifall Nova inte lyckades hitta den.
 
Sedan när vi kom hem så blev det mat och sedan for vi på glöggprovning, däremot så hann vi inte prova alla glöggsorterna vilket var lite synd. Däremot så var det inte alla som föll mig i smaken och den första med RIKTIGT stark lakris smak var inte alls god! 
 
Hoppas i alla fall på fler såna här helger framöver, om nu inte jorden går under imorgon :P

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0