it's beginning to look alot like christmas

Nu är det inte många dagar kvar tills det är julafton och för oss så börjar julmyset redan imorgon kväll eftersom jag har planerat att jag och Robert ska ha myskväll och titta på Grinchen.
Och trots att vi inte kommer vara hemma över jul och trots att Robert var så snål och vägrade köpa en julgran till mig så har jag i alla fall julpyntat litegrand här hemma.
 
 
 
Sedan så har jag även fått ett jättegulligt julkort av min underbara vän B. Däremot så har jag varit lat som vanligt och inte skickat några julkort i år. Tänker alltid att jag ska göra det men det blir aldrig av.
Här är i alla fall det fina julkortet som jag fick av B
 
 
 
Sedan så fick jag även en tidig julklapp av mamma och det är några ljus som jag stod och kollade på på ICA som hon köpte. Dagen efter så köpte hon ett paket till (det sista dessutom) och gav det till mig, hon sa att hon skulle ge mig det hon köpte dagen innan egentligen men att hon glömde bort det så hon köpte ett nytt istället. 
 
 
Har fortfarande inte fått några julkänslor ännu men det kanske kommer längre fram, annars så är jag för gammal för julen helt enkelt för det är ju ändå en högtid som mest är riktad till barnen. Längtar i alla fall efter den goda julmaten :)
 
God Jul!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0