♥ Dag 4 – Det här åt jag idag

Önskar att jag hade tagit fina bilder att visa upp på dagens alla måltider, men det har jag inte så får nöja mig med att skriva om dom istället.
Till frukost åt jag: En tallrik med fil och flingor, så mycket mer hann jag inte äta. Är liks så seg på morgonen.
Till lunch åt jag: Bacon med creme fraiche, grönsaker och bulgur.
Middag har vi inte hunnit äta än men ska börja med den nu, det blir torsk med fetaostpesto (nått man kan köpa på affärn klart i påse som man lägger på fisk) och sedan nån sorts tomatsås (som också finns färdigt till fisk). Till det ska jag försöka göra hemmagjord potatismos med dill.
Önska mig lycka till för jag är kass på att laga mat.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0