Nervositeten börjar...nu

Jag har beslutat mig för att fortsätta plugga, trots att allt är emot mig. Men det har gått så bra och med ett A på mitt förra uppdrag så känns det dumt att bara ge upp. Denna utbildning, trots att jag bara läst 25% av den, har redan gett mig så otroligt mycket och jag hoppas att jag kommer få lära mig mer matnyttigt som jag kan ha nytta utav på en framtida arbetsplats.
 
Skickade precis in mitt sista uppdrag och nu fattas det bara en examination som jag ska sätta mig ner och kolla tider för nu på en gång. 
Dessa är alltid värst eftersom jag har så mycket lättare att uttrycka mig skriftligt än vad jag har muntligt, mest för att jag då kan sitta och formulera meningen som jag ska skriva en kvart innan jag gör det. Men när det kommer till talet så är det ingen som orkar vänta på att jag ska sitta och välja bland ord.
Men det ska säkert gå bra. Måste bara hitta igen det förbaskade headsetet och se om det ens fungerar att använda. Sist jag läste på distans så fick jag låna Daniels men eftersom han själv har behov av det och jag inte var säker på när vi skulle besöka Vännäs nästa gång, var nämligen där nu i helgen, så kunde jag inte heller låna med mig det hem. 
Sedan får jag hoppas att Casper inte kvaddat mitt allt för mycket nu när han lekte med det sist. 
 
Kan verkligen inte beskriva hur nervös jag är efter att ha skickat in det här senaste uppdraget. Och trots att jag alltid tänker innan jag börjar en kurs att jag glädjer mig bara jag får godkänt och kommer ett steg närmare det där betyget som jag så gärna vill ha så är det som att något väcks inom mig, och framförallt efter förra uppdragets höga betyg. 
Jag ger mig inte förrän jag själv känner att jag ligger på en hög nivå, det är som att studierna väcker en perfektionist inom mig som jag intevisste fanns!
Så nu återstår det bara att se hur det går. Innerst inne är jag nöjd över ett C men ett B har jag som mål att få och får jag ett A så tror jag det blir svårt att hitta någon lyckligare än mig. Som mål på hela kursen har jag i alla fall satt ett B så får se hur det blir med det efter den muntliga examinationen!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0