När tiden inte riktigt räcker till

Vet inte hur många gånger som jag tänkt att jag ska sätta mig ner och skriva här och sedan blir det ändå aldrig av. 
Det känns som att tiden alltid rinner iväg och inte riktigt räcker till till allt som jag vill göra. När jag har tid till att göra precis vad jag vill så slutar det alltid med att jag inte kommer ihåg sådana här saker utan istället hamnar på soffan framför tvn tillsammans med Robert.
Och det är därför jag knappt skrivit en enda sak om sommaren som var till exempel, trots att jag har massor att dela med mig utav, och framförallt till mitt framtida jag. Så kanske får ta mig lite tid till att skriva någon dag och se hur mycket jag kan lyckas knåpa ihop!
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0